piątek, 12 września 2014

Ogłoszenia parafialne + 3500 wyświetleń!

Witajcie!

---> Po pierwsze : Brawo dla mojego zapłonu ;___; Nie zrobiłam posta z 3000 wyświetleń, bo najnormalniej w świecie przegapiłam tą chwilę. No więc postanowiłam, że zrobię na 3500. :3
Bardzo Wam dziękuję za tyle wyświetleń i za to, że jesteście ze mną!  ♡‎

---> Po drugie : Nie wiem, czy zauważyliście, że dodałam kilka utworów w muzyczce. Jak ktoś chce, niech sobie odsłucha. c;

---> Po trzecie : Nie chcę marudzić, lecz błagam was od serca - wysilcie się na coś ambitniejszego przy komentowaniu niż  "Świetny rozdział!". D:

No, to chyba tyle z ogłoszeń parafialnych. c:
Życzę miłego dzionka!

~Szczerbata

6 komentarzy:

  1. To mogę w ogóle nie komentować? Nie znam innych słów niż 'świetny rozdział'. -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. postaram się zadowolić swoim następnym komentarzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ci takiej sumy ;*
    Jeśli będę miała czas na ambitniejsze komy to z przyjemnością je napiszę xD

    OdpowiedzUsuń

Czytasz = Komentujesz = Motywujesz! :}