niedziela, 14 września 2014

Bez komentarza.

No rzesz w mordę, mój komputer akurat dzisiaj musiał się zepsuć. ;____________;
Zasilacz od laptopa wysiadł, więc co najmniej przez tydzień zostanę odcięta od mojego ukochanego komputera. Co za tym idzie, nie będę miała jak pisać postów. ;________;
Może wbije się co jakiś czas na komputer taty (właśnie z niego piszę) i rozdział czternasty postaram się pisać po kawałkach, ale nic nie obiecuję.
W każdym razie chciałam ogłosić, że blog zawieszam na około tydzień. :c
Przepraszam, ale nie mam na to wpływu :C

~ Wkurwiona do granic możliwości Szczerbata.  


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że jednak dasz radę coś napisać. A jak nie to trudno, mam nadzieję, że wszyscy to zrozumieją bez najmniejszych spin :/
    ~Rei.

    OdpowiedzUsuń

Czytasz = Komentujesz = Motywujesz! :}