wtorek, 11 sierpnia 2015

Urodziny bloga!


Tak jak głosi tytuł, dzisiaj mija dokładnie rok od pierwszego postu. ^^
Sami nie wiecie, jak bardzo się cieszę z tego powodu. Moja radość jest nieopisana :D Kiedy zakładałam bloga nie myślałam nawet o tym, że wytrwam w nim tyle czasu. :'3
 Dziękuję każdemu z osobna, zarówno czytelnikom, jak i czytelniko - komentatorom. Wszystkim, którzy mają ochotę marnować czas na to opowiadanie. Ten rok stuknął właśnie dzięki Wam! ^^
Żeby nie zanudzać:
DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERDUCHA, ŻE WYTRZYMALIŚCIE TU ZE MNĄ CALUTEŃKI ROK!

Szczerbuś z Wami, do następnego ^^
~Szczerbatkowa



14 komentarzy:

  1. Nie tylko urodziny Twojego bloga xD. Haha :P

    Kochana, życzę Ci aby Twój blog rozwijał się jeszcze bardziej, żebyś spiela cztery litery i dała radę pisać dla radochy swych fanów ^^ no i żebyś rozwijała swój cudowny talent i abyś się nie poddawala w pisaniu. Nigdy! Uwielbiam twoje opowiadania i mam nadzieję, że nas miło zaskoczyła wspaniałymi rozdziałami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To niewiarygodne jaką musiałaś wykazać się cierpliwością i wytrwałością. Z mojej strony mogę jedynie powiedzieć, że było warto. Zakochałem się w twoim opowiadaniu i mam nadzieję, że nie szybko Ci się znudzi. Życzę Ci (w końcu to urodziny :D) dużo weny, kolejnych świetnych pomysłów i wielkiej popularności tak świetnego bloga :)
    A to, że masz czytelników (i dużo wyświetleń pod każdym rozdziałem) od roku, może Cię jedynie utwierdzić w tym jaką dobrą robotę odwaliłaś.
    Po prostu... JEST MOC! :D
    Pozdrawiam i życzę kolejnych 100 ;D lat blogowania...
    RayOfLight ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie się cieszę, że Ci się udało! Bo tylko dzięki Tobie ten wspaniały blog dalej funkcjonuje. Jesteś niesamowita, że go dalej ciągniesz. To co dla nas stworzyłaś jest niesamowite, genialne i cudowne same w sobie. Jestem niezwykle z ciebie dumna Mich <3

    Mam nadzieję, że wytrzymasz jeszcze z nami kolejne lata. ❤
    Kocham cię bardzo ❤


    P.S. Wygląda na to, że założyłaś bloga pół roku później niż ja. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Graty jak z armaty i tak trzymaj. :p
    Życzę Ci weny do opowiadań, cierpliwości do czytania długich komentarzy, wytrwałości do odpisania na te komentarze, aby dobre słowa od czytelników, które się tak powielają, nigdy Ci się nie znudziły i aby zawsze dawały Tobie siłę do działania... oraz zdrowia, tak po prostu. *^*

    Um... btw... ja też chciałam Ci tu podesłać gify śmiechowe, ale wyświetla się blokada.. fajnie. ;__;

    ...

    Polecam przeszukiwanie grafiki Google w 100%... XDDD
    http://orig03.deviantart.net/6acc/f/2014/222/a/0/image_by_nightfuryfire2-d7uj2kp.jpg
    http://orig09.deviantart.net/431f/f/2014/291/e/a/httyd_fangirl_problems__3_by_httydsketch503-d83axg7.jpg

    Resztę zgubiłam... bo komp nie wyrobił i się zamknął. o.e
    Tak czy siak... pozdrawiam i dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://38.media.tumblr.com/13e6d4f7b77ed3b0aafc8f0d6a7f6156/tumblr_n6poogZpTH1qbbz9io2_500.gif

      .. i to co piszesz, gdy ktoś chwali w komentarzu... (jestem pewna XD)

      http://31.media.tumblr.com/4f3b238984c051ba029b27c67c5df70d/tumblr_n56asrBZXT1tanhf2o5_1280.gif

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia i śmiechowe gify i obrazki. Są naprawdę śmiechowe. XDDD Zawsze rozbawiają mnie do rozpuku, tylko pod jakim hasłem ich szukać w goglach? :c

      Usuń
    3. Ja zawsze wpisuje How To Train Your Dragon gifs, dopisuje często nazwy bohaterów, "spoliers", jakieś charakterystyczne wypowiedzi i tak dalej, wszystko co jest związane z tą tematyką ;v (ja zawsze po angielsku, Polsku, też są... ale po angielsku chyba więcej xd).
      Nie polecam skrótu HTTYD... bo wyskakują "głupoty".
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6c/d8/51/6cd851c8c3047c6c75d3267648d8000d.jpg

      Właśnie na "tumblr" są fajne gify, na stronkach i tak dalej(ale ja i tak nadal wolę Google).
      http://fyeahhowtotrainyourdragon.tumblr.com/

      Jeśli Ci chodzi o takie śmiechowo śmiechowe gify to polecam hasło: How To Train Your Dragon funny gifs

      Nie umiem tłumaczyć, więc daruj życie. XDDD

      Usuń
  5. Moje życzenia będą skromne, ale o serca.
    Nie patrz na to, że nie komentowałam Ci od samego początku i moje komentarze są z reguły krótkie. Chciałabym Ci życzyć, abyś dalej rozwijała swoje talenty pisarskie i dawała nam wiele wspaniałych rozdziałów, które czyta się z przyjemnością. I nawet jeśli kiedyś zwątpisz w siebie, jak najszybciej przegnaj te myśl i pisz dalej. <3
    No nic. Gratulacje za wytrwanie w pisaniu i czekam na dalsze rozwijanie bloga. <3
    Bywaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, proszę, urodziny za urodzinami śmigają XD
    Życzę Ci kolejnych świetnych lat z tym Szczerbatkowym blogiem :) Ostatnio zaczęłam to czytać bratu który jest fanem Szczerbatka, zakochał się ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaśpiewałabym ale nie potrafię śpiewać xD
    Happy birthday to You! :*
    Dużo weny życzę! ♥
    Nigdy nie przestawaj pisać, bo piszesz nieziemsko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Misiu,
    Twój blog to coś niesamowitego .
    Wiem, ze ostatnimi czasy było miedzy nami rożnie i zapewne nie chcesz mnie znać ani mieć coś wspólnego ze mną - nie dziwie Ci się - chciałabym jednak abyś przeczytała to co pragnę Ci przekazać bo mianowicie jest to dla mnie ogromnie ważne ...

    Kochana ♥ , zawsze wiedziałam ze masz talent ale teraz pokazałaś go - i nadal to robisz - w całej jego okazałości .

    Jesteś nieziemska . ♥

    Pamiętam nasze opowiadania sprzed kilku laty ... Ahhh jak ten czas szybko leci c; Nadal mam gdzieś nasze zapiski w zeszycie - jeśli pamiętasz o czym mowa .. ;/
    Strasznie tęsknie i chodź wiem ze to nic nie znaczy, ale wiedz ze jestem pod wielkim, wielkim ważeniem i mimo ze odkryłam Twój blog niedawno - i nie przeczytałam jeszcze całego - to widzę jak z każdym opowiadaniem się rozwijasz i jesteś coraz lepsza ,jak jedno za drugim opowiadaniem kolejne jest jeszcze lepsze .♥

    Jesteś świetna w tym co robisz , wiem ze urodzinki Twojego bloga już były jednak chciałabym życzyć Ci Kochana przede wszystkim weny - chodź i tak ja masz ale obie wiemy ze od nadmiaru weny głowa nie boli c; - wytrwałości i cierpliwości, a przechodząc do sedna sprawy ja i wszyscy Twoi wierni fani oczekujemy za rok posta o kolejnych i kolejnych urodzinkach bloga c; i wgl wszystkiego naj ♥

    To chyba wszystko co chciałam Ci powiedzieć ♥ ,wiec jeszcze raz pomyślności i wiary w siebie i w swoje umiejętności Kochana c; bo ich to masz dużo c; ♥

    Kocham i strasznie tęsknię ♥
    Z pozdrowieniami
    Twoja Natala ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie komentowałam ale blog czytam już długo.

    Wiedz, że uwielbiam twój blog, a nie często się do jakiegoś przywiązuje. Twój wręcz ubóstwiam!
    Jest tyle barwnych opisów, świetne postacie. Naprawdę zawsze ze zniecierpliwieniem czekam na kolejny rozdział!

    Pozdrawiam i weny życzę
    Lunatyk~

    OdpowiedzUsuń

Czytasz = Komentujesz = Motywujesz! :}