niedziela, 4 stycznia 2015

No nieźle - Libster Blog Award.

*Wiem, że powinnam pisać teraz dla Was rozdział, a nie wypełniać jakieś tam pytania z nominacji... jednakże czynię moją powinność i postaram się w kilku słowach odpowiedzieć na każde z zadanych mi pytań....*

Bardzo się cieszę i dziękuję P.Shinodzie (nie wiem, jak się odmienia D:) za nominację do Libster Blog Award, o którym słyszałam już dobre 2 lata temu, ale nie przypuszczałam, że kiedykolwiek spotka on mnie. W każdym razie, bardzo mi miło ^^

Dobrze, przejdźmy do pytań!

1. Ile masz lat?
Rocznikowo 15, jednak dopiero niecały miesiąc temu skończyłam 14. :>

2. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
Szczerze mówiąc nie mam ulubionego wykonawcy. Kiedyśtam był Maroon5, Michael Jackson... Generalnie jeśli chodzi o muzykę słucham wszystkiego, co tylko wpadnie mi w ucho ^^

3. Ulubiony kolor?
Jeśli miałabym wybierać kolor do ścian mojego pokoju, byłby to jakiś odcień beżu... Przeważnie lubię wszystkie kolory, z wyjątkiem szarego i zgniłej żółci i wszystkich oczodajnych. xd

4. Kto jest Twoim autorytetem? 
Na pewno przez większą część mojego życia byli to rodzice. Jednak dopiero niedawno zauważyłam, że oni też nie są doskonali. Każdy ma swoje wady, rodzice również. A kto jest moim autorytetem? Chyba nie ma takiej osoby. 

5. Ulubiona książka?
W moim życiu przeczytałam wiele książek i mogę stwierdzić, że dwie najlepsze(miała być jedna, ale się nie da, muszą być te dwie!) to ''Opium w rosole" i "Kłamczucha" Małgorzaty Musierowicz. Obydwie przeczytałam po kilka razy i nadal poprawia mi się przy nich humor. :D

7. Ulubiony film?
Jest dużo filmów, które uwielbiam oglądać. 'Harry Potter'', którego każdą z części widziałam po 10 razy(chyba jak prawie każdy :D), 'Uprowadzona', 'Maska', 'Jestem na tak', 'Zaklinacz koni', 'Piraci z Karaibów', 'James Bond'... Uwielbiam też stare polskie komedie -'Samych Swoich', 'Kochaj albo rzuć'  'Nie ma mocnych', 'Kogel-Mogel' i drugą część czyli 'Galimatias', 'Seksmisja'... tak, one są super! :)Wymieniać ich można w nieskończoność, ale i tak nie ma tego jedynego. :))

9. Ulubiony aktor/ aktorka?
Szczerze mówiąc ... to chyba nie mam. ;-;

10. Co robisz w wolnym czasie?
Niestety tutaj się rozpiszę. 
Hm, zastanówmy się. Na pewno się obijam i siedzę bezczynnie na internetach. Przeglądam bezużyteczną, czytam blogi, piszę z moimi kochanymi ludkami z WK, piszę rozdział, opowiadania. To z kategorii o nazwie 'komputer'. Jeśli nie mam dostępu do żadnych elektronicznych urządzeń, z wyjątkiem lampki i radia, siedzę przy biurku, bazgram, rysuję, piszę scenariusze do rozdziałów. Słucham muzyki, czytam przypadkowe książki które akurat wyciągnę z szafki, oglądam stare zdjęcia w albumie, gram na gitarze(ostatnio troszkę więcej). Czasami zdarzy mi się pomóc mamie (choć nie za często, leń ja). To jeśli chodzi o zimę i czas, gdy nie za bardzo można wychodzić na dwór. Nie wspominając również o tym, że gdy jest szkoła, czasu wolnego nie mam prawie w ogóle. ;-; Generalnie na pytanie co robię w czasie wolnym mogę powiedzieć 'nic', bo wyżej wymienione czynności nie mają żadnego głębszego sensu i nie ma z nich żadnego pożytku... :D

11. Jakiej piosenki Jakich piosenek słuchasz najczęściej? 
Miasto
Obecnie są te trzy, ale za kilka tygodni ... z pewnością będą już inne. ;w; Poza tym, bardzo lubię słuchać sobie utwory z Jws, w szczególności te z playlisty. ^^

No, to by było na tyle jeśli chodzi o pytania. Teraz czas na nominacje. :))
1. http://opera-lalek.blogspot.com/ - Jo cudownie pisze, wciąż nie mogę nadziwić się jej talentowi ^^
2. http://czkastrid-na-zawsze-razem.blogspot.com/ - śledzę ten blog od już od miesiąca i stwierdzam, że autorka ma niesamowity dryg do pisania :3
3. http://psiowaty.blogspot.se/ - Sombraśna niesamowicie wczuwa się w rolę Fugi, zresztą kto nie lubi szczeniaczków? :>
4. http://thestoryofhiccup.blogspot.com/ - Wciąż nie jest idealnie, ale Oleu szybko pnie się w górę ze swoim nieoszlifowanym talentem pisarskim :3

Pytania ode mnie dla Was, moje drogie :'D
1. Co skłoniło Cię do tego, by założyć bloga?
2. Piszesz spontanicznie, czy masz zaplanowaną fabułę?
3. Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak, utrzymujecie relacje pokojowe, czy może wciąż się kłócicie? :D
4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
5. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
6. Jakie są twoje marzenia?
7. Jeśli potrafisz, wymień kilka swoich wad.
8. Uprawiasz sport? 
9. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
10. Masz ulubione zespoły/ wykonawców? Jakiej słuchasz muzyki?
11. Opisz siebie w trzech słowach. 

__________________________________________________________________

Dobrze, to wszystko. Jeśli ktoś to przeczytał to mam nadzieję, że nie zmarnował więcej niż 5 minut życia. W każdym razie... pozdrowionka i spodziewajcie się trzydziestki już wkrótce! ^^

Enjoy the Libster Blog Award!
~Szczerbatkowa :)



7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! ^^ Już zabieram się do pisania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w szoku, masz 14 lat i tak niesamowicie piszesz? zaskoczyłaś mnie myślałam że jesteś w moim wieku albo nawet i starsza, chyle czoła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę całkiem przeciętnie, nie schlebiaj ... xD
      Mimo tego, dziękuję za miłe słowa, które szczerze mówiąc mnie zaskoczyły :>

      Usuń
  3. Wiesz, że nigdy nie czytałam ani jednej książki Musierowicz? Tyle osób zachęcało, a ja jakoś nigdy nie miałam ochoty :) Ale skoro polecasz, może w chwili nudy spróbuję ^^ Też uwielbiam filmy HP :) Bardzo ciekawe odpowiedzi ^^
    Ślicznie dziękuję Ci za nominację, bardzo się cieszę, że o mnie pomyślałaś <3
    Dzięki :*
    Pozdrawiam i czekam na nowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie next, doczekałas się :-D
    Ja muszę nadrobić zaległości ze świąt i sama poczytać :-P
    A też czytałam Opium w rosole kiedyś dawno dawno temu ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czytasz = Komentujesz = Motywujesz! :}