wtorek, 17 listopada 2015

Autopromocja


Zapraszam do linkeła. A rozdział tu już wkrótce. :]





14 komentarzy:

  1. Chętnie zajrzę, po tym jak Cię chyba uduszę. Nawet nie wiesz, jak bardzo brakowało mi tu rozdziału....:/
    Ale wrócić na poważnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołe Kanadyjki.. sama nazwa mnie zaciekawiła, bo nie wiedzieć czemu.. darzę sympatię do tego kraju.. O.E

    . . .
    ;___; Już wiem kto jest winny memu dołkowi weny.. ty.
    . . .

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się wpaść, ale kurde dziewczyno, dawaj szybko next bo muszę wiedzieć czy mam przywalić Czkawce za to jak się zachowuje, czy zachować siły na Moris. Serdecznie pozdrawiam! ❤

    nigdyniebedziedobrze.blogspot.com
    /zamglistymdniem.blogspot.com/ - nowe opo, moje i Chitooge, serdecznie zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie wiem co znaczy albo ile u ciebie znaczy "wkrótce", więc nawołuje, że nowego rozdziału nie widzieliśmy od kilku miesięcy. Błagam, wrzuć coś Misia! ❤
      My Cię tak kochamy! ❤

      Usuń
    2. Jeśli mnie Google+ nie myli dziś masz urodziny. Więc wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i masy weny. Powracaj do nasz szybciutko, spełnienia marzeń oraz samych dobrych ocen ❤
      Twoja Hero :*

      Usuń
  4. Czekam na rozdział z niecierpliwością!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nexta i nie moge sie doczekac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy next? :D
    Pytam ,bo masz bardzo pociągające opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba dodałam z 4 kom i dalej czekam -.- kiedy next? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 kom i dalej czekam -,- zaspamuje ci tego posta tak ze szkoda gadac chyba że szybko nexta dasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli co zapomniałaś o nas? :'( Prosze dodaj nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz = Komentujesz = Motywujesz! :}